Statybos užduotis: "Tam, kad viešbučio rekonstrukcija būtų finansiškai sėkminga, gali padėti sausosios statybos surenkamos gipso kartono konstrukcijos. Jei viešbutis uždaromas ilgesniam laikui, prarastos pajamos greitai pasiekia tokią pat sumą, kaip rekonstrukcijai numatytas biudžetas“, – sako architektas Raineris Wojtenekas, kuris rūpinosi viešbučio „Prinzregent“ rekonstrukcijos projekto parengimu ir darbų planavimu, taip pat vadovavo rekonstrukcijos darbams.
Per pastaruosius ketverius metus viešbučio savininkai po truputį modernizavo trijų žvaigždučių viešbutį, įsikūrusį XIX a. antroje pusėje statytame pastate. Svečių gyvenamieji kambariai ir sanitariniai mazgai buvo pritaikyti prie reiklių viešbučio klientų norų. „Registratūra, turinti aštuntojo dešimtmečio stilių, buvo didžiausias mūsų iššūkis“, – sako viešbučio direktorė Kathrin Winkler. Problema: įėjimas tiesia linija įsiliejo į laiptus, vedančius į viršutinius aukštus. Dešinėje pusėje esanti registratūros zona likdavo nepastebima. Registratūra buvo įrengta už kampo. Pusryčių patalpa neatrodė šiuolaikiška. O laukiamojo iš viso nebuvo. Antra problema: „Kad neviršytume biudžeto, viešbutį galėjome uždaryti tik penkioms dienoms“, – konstatavo viešbučio vadovė.
Sprendimas: Didžiąją dalį darbų reikėjo atlikti viešbučiui veikiant. „Štai pavyzdys. Vakare išmontavome grindis pusryčių erdvėje, išvalėme ir viską sutvarkėme taip, kad kitą rytą svečiai vėl galėjo pusryčiauti, prieš mums tęsiant kitus darbus“, – pasakojo Joachimas Weißas, įmonės „Malerweiß GmbH“ vadovas, kuriai buvo patikėti sausosios statybos ir dažymo bei grindų dangos įrengimo darbai ir kuri lygiagrečiai koordinavo visą vidaus apdailą